Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua!
Am avut un contabil care a decedat la inceputul anului 2009. In luna mai am sistat activitatea firmei la Reg. Comert, pe 3 ani. Nu am stiut ca se depun declaratiile 100, 010, 300 si bilantul, am considerat ca daca nu mai am activitate, nu am de ce sa platesc un contabil sa le faca si sa le depuna. Am primit notificare de la Administratia financiara ca nu au fost depuse pe 2009, iar ca sa le depun mi se solicita amenzi in valoare de 5000 lei. Nu am banii acestia! Ce pot face? Daca nu depun nicio declaratie, niciodata, ce se intampla? Eu nu doresc sa mai activez firma. De asemenea am TVA de recuperat. Cum se procedeaza?
Multumesc.