Buna ziua!
Am avut un contabil care a decedat la inceputul anului 2009. In luna mai am sistat activitatea firmei la Reg. Comert, pe 3 ani. Nu am stiut ca se depun declaratiile 100, 010, 300 si bilantul, am considerat ca daca nu mai am activitate, nu am de ce sa platesc un contabil sa le faca si sa le depuna. Am primit notificare de la Administratia financiara ca nu au fost depuse pe 2009, iar ca sa le depun mi se solicita amenzi in valoare de 5000 lei. Nu am banii acestia! Ce pot face? Daca nu depun nicio declaratie, niciodata, ce se intampla? Eu nu doresc sa mai activez firma. De asemenea am TVA de recuperat. Cum se procedeaza?
Multumesc.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.