Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Am un magazin online si de fiecare data clientii s-au invatat sa ameninte cu ANPC-ul chiar daca legea este de partea mea. De exemplu sunt persoane ce nu accepta ca ochelarii cu dioptrii nu se pot returna si incep sa ameninte cu anpc-ul, moment in acre eu ma simt constransa, santajata. As vrea sa stiu cum le pot raspunde legal si ce pot face ca sa ma apar, ok, ei au ANPC-ul? eu ce am? cine ma protejeaza de aceste situatii?
Produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar (ochelari de vedere confecţionati după prescripţie), conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, Articolul 16, punctul c) nu se pot returna
Le răspundeți legal exact cum ați făcut aici.Uni vor pricepe alți nu.Cei de la ANPC vor pricepe mai ales dacă vor vedea ca dumneavoastră ați răspuns legal la plagerile lor și că legea e de partea dumneavoastră. Tot ANPC vă protejează și pe dumneavoastră dacă reclamația e nejustificată. Mergeti mai departe!
Protejati afacerea dumneavoastră.