Vi s-a răspuns foarte frumos chestiunea cu fondul de rulment, dar vin cu precizarea că dacă acest fond este încasat de la toţi proprietarii şi depus în bancă, după achitarea facturilor curente, s-ar putea ca în bancă să mai rămână ceva banuţi, ceea ce este foarte bine.
Daca nu aţi înţeles ce este cu acest fond, este treaba dvs.
De gestiunea asociaţiei răspunde într-adevăr administratorul, dar şi cei din conducere şi mai ales comisia de cenzori.
Aşadar, fd. de rulment se foloseşte doar pentru achitarea facturilor pentru utilităţi, nu în altă parte. După achitare, fondul se reîntregeşte automat prin plata sumelor repartizate pe lista de plată, aşa că nu se poate ca:
...Nici in momentul de fata nu mai exista fond de rulment. Acest fond a disparut probabil la platiile furnizorilor,
In fine, este posibil, daca valoarea fd. de rulment este mică, după achitarea facturilor la furnizori, valoarea fd. de rulment să rămână foarte mică, dar cum am spus mai sus, imediat, prin plata de către proprietari a intreţinerii, acesta (fd. rulm.), să se reîntregească.
Este clar ca trebuie să mai citiţi câte ceva...
Succes!