avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 481 soluții astăzi

Marți, 4 martie, are loc evenimentul: Politica privind prevenirea hărțuirii la locul de muncă - De la concept la implementare practică. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Transfer medic intre doua spitale
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Transfer medic intre doua spitale

Buna ziua. Sunt medic cu contract pe perioada nedeterminata la un spital. Doresc transferul la un alt spital unde exita post disponibil si am fost asigurat ca se va aproba, am depus cererea de transfer insa cei de la spitalul actual nu vor sa imi raspunda nici cu aprobare nici cu refuz. Cererea a fost depusa de aproape o luna. Exista termen limita pt raspuns din partea actualului spital? Care sunt conditiile in care actualul spital poate refuza cererea de transfer? Ce pot face in aceasta situatie?
Ultima modificare: Miercuri, 23 Noiembrie 2022
IPetre, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 13:55, 23 Noiembrie 2022
Angajatorii isi pot stabili propriile reguli in care sa opereze transferul .. prin urmare, solicitati o copie de pe Procedura operationala privind transferul salariatilor ..si verificati ce se mentioneaza.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua! sunt medic si lucrez intr-un spital in care activitatea ... Majin Majin Buna ziua! Sunt medic si lucrez intr-un spital in care activitatea sectiei in care sunt incadrat a fost suspendata pe perioada nedeterminata. In acest caz imi ... (vezi toată discuția)
Verificarea la domiciliu a persoanelor aflate in concediu medical ENGFULL ENGFULL conform noilor reglementari , [b]verificarea[/b] la domiciliu / resedinta indicata in declaratia pe propria raspundere , este obligatorie sau facultativa ?> ... (vezi toată discuția)