Buna ziua.
Am depus o contestatie la executare , instanta insa a respins-o pe motiv de tardivitate. Am solicitat comunicarea prin e-mail, deoarece stiam ca nu voi fi la domiciliu o perioada datorita problemelor de sanatate. Avand acces la dosarul electronic am tot verificat sa vad daca s-a emis hotararea pentru a putea depune apel. Am descoperit de curand ca hotararea exista la dosarul electronic insa eu nu am primit-o nici prin posta si nici electronic. La dosarul fizic exista insa niste procese verbale de comunicare hotarare. Problema este ca eu am aflat de aceste procese verbale la mai mult de 1 an de la data presupusei comunicari prin posta .
In acest caz mai pot depune apel invocand comunicare nelegala?
Multumesc.
Potrivit art. 154, alin. 6 din Codul de Procedură Civilă, puteți alege o adresă de e-mail la care să vă fie comunicate actele de procedură în mod valabil, cu condiția ca sistemul respectiv de e-mail să ofere cumva instanței un răspuns de confirmare cu privire la transmiterea cu succes a e-mail-ului.
Dacă condițiile sunt îndeplinite, și ei nu au transmis pe e-mail hotărârea, puteți formula apel în care să precizați, pe lângă aspecte legate de fondul problemei, și faptul că solicitați repunerea în termenul de apel (art. 186 C.proc.civ.) motivată prin faptul că ați îndeplinit condițiile prevăzute de Codul de Procedură Civilă referitoare la comunicarea actelor de procedură pe e-mail potrivit art. 154, 148 și 194, iar prima instanță a omis aceste prevederi.
Instanța va analiza întâi solicitarea de repunere în termen și dacă o consideră întemeiată, va analiza și fondul problemei.