Va supun atentiei urmatoarea situatie: am fost client Telekom si odata cu preluarea acestora de catre cei de la Orange,am devenit client orange..astfel,in cursul lunii iunie,am platit factura catre orange,doar ca banutii au mers tot in contul celor de la Telekom,eu afland acest aspect mai tarziu,cand orange mi au restrictionat accesul la serviciile furnizate pe motiv de neplata,desi eu aveam chitanta platii efectuate!
In consecinta,dupa lungi discutii,am fost nevoit sa platesc iarasi acea factura,respectiv 243 de lei,ulterior fiind nevoit sa merg la un magazin al celor de la Telekom,unde am fost indrumat sa fac o cerere de returnare a banilor,sens in care a facut o cerere,am depus extras de cont,toate astea pe 04.august,spunandu mi ca in 30 de zile voi primi acesti bani,dar pana in prezent nu am primit nimic!
Ce ma sfatuiti sa fac?!?va multumesc!!
Sa mai mergeti odata in acel magazin si sa intrebati de acei bani, cu mentiunea ca o sa faceti plangere la ANPC daca nu va vireaza banii in cont sapt. viitoare.
Este situatie complexa deoarece telekom a fost preluat decoperatorul de telefonie mobila orange ca departament distinct,urmand ca intr-un timp nedefinit bazele tehnice ale celor doua entati sa se coreleze
Punctele de lucru ale orange nu detin baza tehnica necesara operarii platilor facute in contul telekom,astfel ca in situatia dv este necesar sa contactati telefonic operatorul orange unitatea centrala care detine baza tehnica necesara pentru solutionare situatii de plata in contul vechilor contracte cu telekom