avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 346 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Daca tatal meu refuza sa plateasca pensia alimentara ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Daca tatal meu refuza sa plateasca pensia alimentara si ma constrange ...

Daca tatal meu refuza sa plateasca pensia alimentara si ma constrange constant sa il sun pentru a o trimite in final, exista posibilitatea luarii masurilor legale in acest sens? Mentionez ca sunt student, ca mama mea are o pensie de 1000 de lei si el un venit de 1500 de euro si ca se exclude calea amiabila.
Cel mai recent răspuns: c123456 , utilizator 07:46, 29 Decembrie 2022
Puteți apela la un executor judecatoresc dacă exista restante la plata pensiei datorate.Fiind major tatăl dvs ar trebui sa găsească alte metode prin care sa încerce sa aibă o legătură cu dvs nu prin constrângere privind plata pensiei....
Eu zic ca este mai bine sa vorbiti cu el cat de cat.
Daca vrea sa se descurce si sa scape se pot gasi modalitati juridice.
Asa cum nu vreti sa fiti constrans nici el nu ar vrea sa fie constrans...
La vârsta asta ar trebui să discutați ca între bărbați, la un suc, la un ceai verde......, nu prin constrângeri.

Are pârghii legale să vă reducă pensia la o treime din cât vă dă acum daca îl supărați.
Dacă vreți un exemplu, își poate scade salariul la minimul pe economie, și o să vă dea doar 25% din acest venit.
Ultima modificare: Miercuri, 28 Decembrie 2022
Dapix, utilizator
Eu am clienti care nu pot fi executati de executori.
Era un sfat demn de a starni atentia.
Daca tatal isi gaseste avocat bun este posibil sa cheltuiti bani degeaba si sa nu faceti nimic.

Un sfat mai bun de atat cred ca rar gasiti...

Ar mai putea aparea si alte ipoteze sa ramaneti fara drepturi daca tatal s-ar ambitiona foarte tare.
Legea poate fi si cu doua taisuri...

Eu mereu arat calea simpla dar intotdeauna exista si cai complicate...