avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 955 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii dreptul la concediu medical intr-un an?
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

dreptul la concediu medical intr-un an?

doresc si eu sa stiu cate zile de concediu am dreptul intr-un an concediu medical cu mine sau concediu medical cu fetita ( de 3 ani)
in luna octombrie m-am angajat si din luna noiembrie 16 sunt in concediu medical cu fetita si cu mine,fetita sufera de astm bronsic
cate zile mai am dreptul la concediu pana sa intru in comisie?
:O:O:(:luck::luck::-/

Cel mai recent răspuns: Angela D , Consultant resurse umane 14:59, 22 Ianuarie 2010
3 luni intr-un an aveti dreptul sa va luati concediu medical
Pana a intra la Comisie aveti dreptul la 90 de zile de concediu medical.
Concediile medicale pentru incapacitate temporară de muncă se acordă pe o durată de cel mult 183 de zile în interval de un an, socotite de la prima zi de îmbolnăvire. Începând cu a 91-a zi, concediul medical se poate prelungi până la 183 de zile, cu avizul medicului expert al asigurărilor sociale

Durata de acordare a indemnizaţiei pentru îngrijirea copilului bolnav este de maximum 45 de zile calendaristice pe an pentru un copil, cu excepţia situaţiilor în care copilul este diagnosticat cu boli infectocontagioase, neoplazii, este imobilizat în aparat gipsat, este supus unor intervenţii chirurgicale; durata concediului medical în aceste cazuri va fi stabilită de medicul curant.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Concediu medical zar zar pot avea doua concedii medicale pentru copil bolnav pana la sapte ani in aceasi luna? Medicul de familie nu vrea sa imi elibereze pe motiv ca nu poate da in ... (vezi toată discuția)