avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 617 soluții astăzi

Joi, 27 martie, are loc evenimentul: Dreptul proprietății intelectuale în raport cu salariații - Aspecte practice și provocări actuale. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Cum pot afla ce studii, calificări sau pregătire are ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Cum pot afla ce studii, calificări sau pregătire are șeful ...

Cum pot afla ce studii, calificări sau pregătire are șeful meu direct?
Trebuie sa știu pentru ca primesc tot felul de sarcini și indicații pe care dacă le-aș urma fie a-și încalca legea sau mai mult a-și strica decât a-și repara. Eu sunt electrician de întreținere și reparații.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 14:29, 11 Februarie 2023
Pe whatsapp e bine si acolo, ca ramane scris.
Si tocmai pt ca nu recunoaste, ii ziceti sa va scrie ce aveti de făcut, altfel si dvs ii ziceti ca nu v-a zis ce trebuie sa faceti.
Și dacă mi le da în scris și dovedesc ce pot sa fac? Directorul magazinului este de partea lui și ma baga în fiecare zi în ședința la cererea șefului direct, fără sa aibă motive reale sau nu ma lasă să mă apar.
Orice atributie poate fi contestata.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Bună, întâmpin probleme la serviciu care mă afectează psihic ... Cristina-Paula Radu Cristina-Paula Radu Bună, Sunt Cristina și întâmpin probleme la servici care mă afectează psihic.( am coșmaruri noaptea nu mai am liniște etc). Ce ar trebui să fac ... (vezi toată discuția)
Sanctiuni disciplinare ddpetru ddpetru De indoctrinarea comunista si mentalitatea anilor aceeia v-om mai scapa vreodata?..Prezint sefului unitatii o sesizare prin care arat ca sefele de compartiment ... (vezi toată discuția)