Buna ziua!Am cumparat in vara lui 2022 un hidrofor marca Grundfos de la Dedeman.Hidroforul a functionat aproximativ 5 luni.A costat 2400 lei ,ma gandeam ca tine cel putin 4 ani cat m-a tinut predecesorul lui,tot un hidrofor Grundfos de care am fost multumit.M-am prezentat cu el la Dedeman Valea Cascadelor pentru a-l trimite mai departe la service-ul Grundfos.Raspunsul celor de la Grundfos a fost stupefiant,au zis ca au gasit apa in motor,ca a fost inundat de mine sau accidental si de aceea acesta s-a ars,lucru care bineinteles nu este acoperit de garantie. si ca ma costa 1800 lei inlocuirea motorului. Le-am explicat ca in caminul in care a functionat hidroforul nu a fost nicio inundatie in plus am si alte echipamente care functioneaza fara probleme.Am facut plangere la ANPC care mi-a raspuns ca nu au competente tehnice necesare si ca cel mai bine sa apelez la o expertiza tehnica judiciara.Dupa lungi discutii in contradictoriu cu cei de la service Grundfos,am preluat totusi produsul nereparat.
Intrebarea catre dvs este daca merita sa deschid o actiune in instanta ptr asa ceva,instanta va fi cea care va solicita acea expertiza tehnica ?Calea amiabila nu a functionat in ,cazul Grundfos Romania,sunt acoperiti prin certificatul de garantie pentru orice situatii in care pot refuza reparatia produsului respectiv. Dupa parerea mea situatia se incadreaza la defect de fabricatie,nu avea altfel cum sa patrunda apa la motor,decat daca sistemele de etansare ale motorului nu si-ar fi facut treaba sau daca si fi turnat galeti de apa peste el .
Va multumesc anticipat pentru toate sfaturile competente!