avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1005 soluții astăzi

Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Ce riscuri sunt in a nu informa angajatorul despre ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Ce riscuri sunt in a nu informa angajatorul despre statutul de student, in vederea beneficierii de scutire de impozit?

Am ocupatia de "Programator Ajutor", cod COR 351201 si sunt student la taxa in anul I, semestrul I la o facultate acreditata, avand doar diploma de bacalaureat. Beneficiez de scutirea de impozit pe salariu conform legii 227/2015, care clarifica ca desi ocupatia de "Programator Ajutor" are nivel de instruire 3: studii medii sau postliceale, pentru a fi eligibil pentru scutirea de impozit, este necesar sa urmezi studii superioare la o facultate acreditata, in cazul in care ai doar diploma de bacalaureat.
Din motive personale, nu mai pot continua cu facultatea in semestrul II, astfel incat nu voi achita taxa aferenta si ori ma voi retrage ori voi fi automat exmatriculat. Am platit taxa doar pe semestrul I.
La ce expun, atat pe mine cat si angajatorul, daca nu anunt ca nu mai am statutul de student, urmarind astfel sa beneficiez in continuare de scutirea de impozit pe salariu?
Ultima modificare: Joi, 2 Martie 2023
UnAngajatOarecare, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 06:01, 2 Martie 2023
Probabil la o recalculare a impozitului pe venit , dupa care solicitare de restituire a banilor platiti in plus.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură