Buna ziua!
In martie 2009 am infiintat un pfa-cu activitate oriflame,iar la momentul respectiv am estimat un plafon impozabil de 3000 ron din care cheltuieli 2000 ron -rest de 1000 ron fiind platiti cite 53 ron in 3 transe -reprezentind impozit.
Pina in acest moment nu am alte documente inregistrate decit chitantele-facturi incasare comision- iar valoarea acestora este de 10 ori mai mare decit cea estimata initial.
Am marea rugaminte in a ma lamuri care sint cheltuielile deductibile in cazul meu,ce trebuie sa fac pt a putea deduce cheltuieli ?
Multumesc anticipat!
Cheltuielile deductibile la un PFA se inregistreaza in Registrul de incasari si plati pe baza de documente si cu respectarea art 48 punctele 4 si 5 din Codul fiscal 2009.
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Infiintare pfa
muraru
Buna ziua, am o nelamurire referitoare la un PFA pe care il deschid acum in domeniu constructiilor (cean 4332). Nu stiu cum e mai bine, in sistem real sau la ... (vezi toată discuția)
Contabilitate pfa
smioana
Buna ziua,
Anul trecut am infiintat un PFA in luna ianuarie care are ca obiect de activitate \"Alte transporturi terestre de calatori\". Acum a venit timpul ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.