locuiesc de 5 ani intr-o garsoniera de 26,44 mp impreuna cu sotul si copilul in varsta de 8 luni ! in momentul in care am cumparat garsoniera stiam ca apa calda este oprita datorita unor complicatii cu fostul administrator (se pare ca fugise cu banii de intretinere),dar caldura aveam ! atunci nimeni nu ne-a instiintat ca exista si o datorie la apa rece si caldura,iar intretinerea ne venea cam 60 ron pe timp de vara si in jur de 200 pe timp de iarna in conditiile in care aveam caldura ! de 2 ani a fost oprita si caldura tot datorita acelor datorii la care s-au adunat si penalizari,iar pt ca majoritatea locatarilor au centrale termice,au refuzat plata acestor datorii ! problema mea incepe de acum 3 luni in care s-a trezit actualul administrator ca sunt datorii si la apa rece (tot de acum 5-6 ani) si s-a hot sa bage in plus la intretinere 35 ron/pers pt aceasta datorie ! nu as fi avut nimic impotriva daca nu observam pe acea foaie de plata a intretinerii ca la o garsoniera ca a noastra,tot 3 pers se plateste 160 ron,iar noi avem 380 ron,ceea ce mi se pare enorm de mult ,neavand apa calda si nici caldura!!! intrebarea mea este cui ma pot adresa pt o expertiza a acelor acte pe baza carui mi se calculeaza intretinerea si cui ma pot adresa in legatura cu aceasta problema ?? multumesc anticipat pt raspuns
In primul rand puteti face o contestatie a listei de plati, in dublu exemplar, pe care sa o inmanati Presedintelui de Asociatie, in termenul de 10 zile de la afisare, prevazut de HG1588/2007(art. 12, lit. d). Contestatia va trebui inregistratata si semnata de catre acesta.
In cazul in care nu primiti explicatiile de rigoare va puteti adresa, printr-o cerere, serviciului specializat(relatii cu Asociatiile) din cadrul Primariei din localitatea dvs. de domiciliu. La respectiva cerere atasati si contestatia depusa la Asociatie.
multumesc pt raspuns,dar am uitat sa precizez ca in urma decesului administratorului,presedintele calculeaza si incaseaza intretinerea de vreo 3 luni deoarece nu s-a ales alt administrator ! in acest caz tot lui trebuie sa ii depun contestatia?
Da. Dar trebuie sa retineti urmatoarele aspecte:
1 - administratorul SE ANGAJEAZA, nu se alege!
2 - cf. HG 1588/2007, art. 17, al. 8 "Comitetul executiv preia toate obligaţiile şi răspunderile privind activitatea de management stabilite la art. 22 din prezentele norme metodologice pe perioada cât asociaţia nu are angajat un administrator sau a fost reziliat contractul de administrare, indiferent de cauze.". Prin urmare poate face acest lucru dar listele de plata poarta semnatura cenzorului(lor) si a inca unui membru din Comitetul Executiv?
Nu ne-ati spus daca arti purtat o discutie persoanala cu Presedintele vis-a-vis de acest aspect!