Am achizitionat in noiembrie 2022 un telefon ASUS cu care am avut probleme legate de calitatea convorbirilor. Dupa 3-4 luni, am luat legatura cu operatorul de telefonie, crezand ca este o problema de la ei. Din discutiile avute, se pare ca semnalul este slab in zona unde locuiesc, dar ar fi trebuit sa am o calitate buna prin VoWifi (telefonul foloseste semnalul de Wifi pentru imbunatatirea calitatii apelului).
Ca sa scurtez, am activata la operator aceasta optiune dar producatorul nu are softul (setarile) necesare. Pentru realizarea acestui soft, producatorul ar fi trebuit sa ia legatura cu operatorul de telefonie pentru a solicita parametrii respectivi si sa realizeze un patch. Am luat legatura cu un reprezentant Asus care mi-a comunicat ca se stie de acesta problema, si ca nu au facute setarile pentru nicio retea din Romania (eram dispus chiar sa imi schimb abonamentul pe alta retea). La final, am pus intrebarea daca sesizarea mea este inregistrata si sa va face ceva in privinta asta, la care reprezentantul mi-a spus ca nu, si ca ar trebui sa revin cu un email catre ei; deci zero interes pentru reclamatii...
Aceasta limitare nu a fost specificata niciunde, nici pe site-ul vanzatorului, nici pe cel al producatorului.
In final, am trimis in service telefonul, si le-am comunicat ca nu il voi receptiona daca nu se rezolva aceasta problema.
In cazul in care problema nu se va remedia, as fi indreptatit sa imi cer banii inapoi, avand in vedere ca o functionalitate de baza a telefonului nu exista (nu este disponibila in Romania) si nici nu a fost publicata undeva?