avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1023 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Renunțarea gradului de rudenie. Bună ziua! Am o ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Renunțarea gradului de rudenie. Bună ziua! Am o problemă legat ...

Renunțarea gradului de rudenie.

Bună ziua! Am o problemă legat de părinți. Toată viața am fost abuzat iar norocul meu a fost bunica mea, care deși legal nu era un tutor legal, m-a crescut singură. Pe adresa din buletin se află și tatăl meu, un om cu probelem de alcool care nu mă suportă. Mama a renunțat la custodie având în vedere că ma abuzat când eram copil e foarte bine așa. problema e următoarea bunica a decedat eu am rămas singur, cu tatăl meu nu vorbesc nu am putut să merg la facultate pentru că lucrez ca să nu ajung pe stradă. Dacă renunț la grad de rudenie pot primii ajutorul de orfan? Am 19 de ani și nu pot să lucrez să învăț și să trăiesc normal. Nu am primit nici un ban de la tatăl meu toată viața. (Am 19 ani)
Nu exista posibilitatea renuntarii la ”grad de rudenie”!
In afara de primul raspuns, aveti deja 19 ani. Sunteti major. Nu mai puteti fi considerat orfan.
Daca erai în continuarea studiilor puteai solicita pensie de întreținere de la tata,varianta cu renunțarea la rudenie nu exista.Încerca sa îți faci un rost în viata , ești major acum doar tu hotărăști ce e bine pt tine.. Cu tatăl poți sa nu ai nici o legătură și gata..

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Copilul nenăscut, fiind in pantecul mamei la momentul deschiderii succesiunii - conceput, dar nenascut - avea dreptul la mostenire? Silvia1945 Silvia1945 Avem o poveste pe scara blocului, de la un vecin care s-a mutat cu 2 ani în urmă. În 1987 a murit bunicul lui. La deschiderea succesiunii au venit 2 ... (vezi toată discuția)