avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 490 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Buna ziua lucrez ca sofer de taxi si am primit 2 ...
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Buna ziua lucrez ca sofer de taxi si am primit 2 amenzi una emisa ...

Buna ziua
lucrez ca sofer de taxi si am primit 2 amenzi una emisa in data de 25/02/2023 si alta 01/03/2023. de Politia locala jud SIBIU
la prima amenda zice asa: in ziua de 28/12/2023 ora 10,30 SIBIU
A stationat in mod voluntar cu auto ........ cu numaru ....... in statia de autobuz .
Statia de autobuz fiind intre 2 statii de taxi .Amenda 580 lei 290 lei in 15 zile .
Iar la a doua amenda in acelasi loc doar ca alt motiv stationare pe banda pentru biciclisti ...............................
Problema este ca, Suntem 2 soferi pe masina iar la data de 22/01/2023 nu am fost eu de serviciu .
iar la prima amenda zice : in ziua de 28/12/2023
ce am de facut??
va multumesc
Cel mai recent răspuns: latka , utilizator 18:38, 28 Martie 2023
Contestație în instanta împotriva.pv făcând dovada ca la data de ..ora..nu conduceți dvs.Cum faceți dovada nu știu,cu o adresa de la locul de munca,/dispecerat,cu audierea ca martor a celuilalt sofer daca e de buna credinta etc.
Ultima modificare: Luni, 27 Martie 2023
CABINET AVOCAT NICULESCU IONUT, Avocat
multumesc
Nu puteți depune plângere contravențională, ați ieșit din termenul legal de 15 zile.
Cand ati primit procesele verbale? 15 zile curg de la data comunicarii.
Probabil a aflat la plata impozitelor.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cuantum amenda parcare politia locala Cozmin123 Cozmin123 Buna ziua! Astazi am gasit in parbrizul autoturismului personal o comunicare de la politia locala sector 1 Bucuresti prin care am fost instiintat ca sunt ... (vezi toată discuția)