avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 594 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... care sunt drepturile studentului?
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

care sunt drepturile studentului?

Buna ziua! Sunt un fost student al Facultatii de Matematica si Informatica din cadrul Universitatii Ovidius, asta deoarece am dorit sa ma transfer la o alta universitate. Universitatea la care m-am transferat mi-a primit dosarul, m-au inscris in noul an de studiu care incepe la 1 octombrie 2006, dar mi-au cerut programele analitice ale materiilor pe care le-am studiat la Ovidius.
Aici apare si problema. In momentul in care am cerut transfer la Ovidius m-au tot plimbat si abia au fost de acord (daca nu erau de acord le-am spus ca ma retrag si tot plec de la ei, eram deja inscris la cealalta universitate), pana la urma sa rezolvat. Cand am fost dupa programele analitice au aparut adevaratele probleme. Mi sa spus ca trebuie sa platesc 125000 lei pentru fiecare materie (sunt vreo 32), dar tot nu e asa usor pentru ca trebuie sa mai astept cateva luni pana le strang.
Eu ma intreb daca am fost student la ID si am platit o taxa anuala de ce mai trebuie sa platesc acele programe, si de ce dureaza atat? Ei nu trebuie sa aiba aceste programe undeva la secretariat? De ce sa dureze cateva luni? Oare nu exista vreo lege cu privire la aceste aspecte?
Va rog sa ma ajutati!
Multumesc!
Cel mai recent răspuns: ANA PIUARU , utilizator 14:50, 5 Octombrie 2006
.........universitatile isi fac propriile regulamente pe baza legilor in vigoare,regulamente in cadrul carora sunt prevazute si drepturile studentilor si care nu pot fi schimbate decat de senatul universitatilor...........ar trebui sa cauti regulamentul universitatii ovidius sa vezi daca e ceva care te poate ajuta

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură