avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 800 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Buna seara! Sunt studenta in anul 2 la o universitate ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Buna seara! Sunt studenta in anul 2 la o universitate de prestigiu ...

Buna seara! Sunt studenta in anul 2 la o universitate de prestigiu din Bucuresti. In martie 2021, s-a afisat metodologia in care se specifica faptul ca studentii acestei universitati pot beneficia de mobilitati definitive (interne), mai exact transferul de la o facultate la alta in cadrul universitatii. S-a afisat totodata si platforma unde am adaugat dosarul cu documentele necesare pentru transferul la o alta facultate din cadrul acestei universitati. Dar, pana sa fie analizate aceste dosarele de transfer, Senatul Universitatii a modificat articolul din metodologie care spune ca nu se mai aproba transferul catre alte facultati (acest lucru, dupa ce ne-au dat numar de inregistrare al dosarului depus). Daca nu exista specificat in regulamentul lor intern, faptul ca Senatul poate sa modifice oricand orice, eu pot ataca legal aceasta decizie a lor? Nu ar fi incalcate si drepturile omului? Ce avocat de drept trebuie sa contactez?
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:43, 12 Iunie 2021
Regulamentul la care faceti referire se completeaza cu prevederile legale referitoare la atributiile Senatului Universitar. Pentru aspectele pe care nu le reglementează, norma specială se completează cu normele generale în materie,

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Modificare regulament universitar în vacanța dintre semestre IuliaCr IuliaCr Bună ziua, suntem un grup de studenți care se întreabă dacă există vreo lege care poate interzice unei facultăți să schimbe regulamentul intern în ... (vezi toată discuția)