avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1506 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Bună am avut un proces care sa finalizat am primit ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Bună am avut un proces care sa finalizat am primit semntinta ...

Bună am avut un proces care sa finalizat am primit sentinta definitiva care a fost cu suspendare dar cu obligația de prezentare la serviciu de probatiune plus munca în folosul comunității am avut cancer în urma cu 4 ani iar acum sunt sub observație medicala din 3 în 3 luni între timp am născut o fetita care acum are 7 luni medicul ma declarat înapta la prestarea munci pe care mi-o sugerase instanta iar acum miau deschis proces în privința asta eu nu ma pot prezenta la proces acum stau în județul Sibiu și procesul e la Constanța va. Rog ajutați-mă cu un model de cerere pe care îl pot trimite la tribunal ptr judecata în lipsa nu știu cum sa îl formulez as dori sa trimit și documente doveditoare la cele spuse

Ultima modificare: Miercuri, 5 Aprilie 2023
Carolina Kinda, utilizator
Cel mai recent răspuns: Dapix , utilizator 08:45, 6 Aprilie 2023
Nu există model tip. Fiecare caz este personalizat.
Dacă aveți probleme pe penal, cu siguranță vă trebuie avocat să vă scoată din încurcatură.

S-ar putea ca instanța să dispună o expertiză medico-legală, care să dovedească că nu puteți munci.
Ultima modificare: Joi, 6 Aprilie 2023
Dapix, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pe 3 dintre foile de observație din dosarul unui pacient decedat ... Velkan Velkan Pe 3 dintre foile de observație din dosarul unui pacient decedat în spital apare aceeași dată dar cu diagnostic și tratament medicamentos diferit scris cu ... (vezi toată discuția)