buna ziua ,
am facut o rezervare din contul meu de wizzair pentru o familie de prieteni (doi adulti si un minor ) pentru un zbor sibiu-Memmingem care s-a anulat .
Am luat legatura cu cei de la wizz air sa-i anunt ca in conformitate Regulamentul CE NR 261/2004 IN cazul unui zbor anulat fiecare pasager trebuie sa primeasca o despagubire in functie de lungimea zborului in cazul de fata 250 euro / pasager . Firma nu a dorit sa colaboreze asa ca am trimis o reclamate la CENTRUL EUROPEAN AL CONSUMATORILOR DIN Romania , iar dansii mi-au spus ca solutia este sa inaintez catre judecatorie o cerere cu valoare redusa .
Intrebarile mele sunt urmatoarele :
- cererea trebuie facuta in numele meu (rezervarea fiind facuta de pe contul meu .. factura este pe numele meu) sau in numele pasagerilor ?
- daca trebuie pe numele pasagerilor se face o singura cerere pentru toti 3 sau pentru fiecare pasager in parte ? si pentru copilul minor ?
multumesc de raspunsuri
Wizz air
surubelnita
Buna ziua! In luna aprilie familia mea compusa din 2 adulti (parintii) + 1 copil in varsta de 12 ani vom calatori in Spania cu Wizz Air. In momentul in care am ... (vezi toată discuția)