avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 787 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Model cerere pentru majorarea pensiei alimentare după ...
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Model cerere pentru majorarea pensiei alimentare după 18 ani ...

Model cerere pentru majorarea pensiei alimentare după 18 ani fiind elevă.
Cel mai recent răspuns: Gabriel Klein Kiritescu , utilizator 11:54, 12 Aprilie 2023
Va rog ,multumesc sunt formule de politețe care ar trebui cunoscute la 18 ani...
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Buna ziua,
Domnule presedinte,
subsemnata .... cu domoiciliul in ... CNP ... telefon mobil ... e-mail ...
chem in judecata pe ... tatal/mama mea, cu domiciliul in ... CNP ... telefon ... pentru ca prin sentinta ce veti pronunta sa dispuneti majorarea pensiei alimentare ce mi se cuvine conform art. 529 C.Civ. având în vedere ca subsemnata sunt eleva liceului/scolii ... la cursuri de zi iar intretinatorului meu i-au crescut veniturile.
Probe:
- copie C.I.
- adeverionta elev
- taxa timbru de 20 lei
In drept, art. 192, 194 si celelalte C.Pr.Civ.
Depun prezenta in 2 exemplare din care 1 pentru comunicare.

numele si prenumele data
semnatura

Depuneti prin posta cu confirmare de primire la judecatoria pe raza careia aveti domiciliul

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cerere majorare pensie de intretinere in favoarea majorului aflat in continuarea studiilor EduardL EduardL Buna ziua stimati domni , am o intrebare , anume cum formulez o astfel de cerere pe care sa o adresez Domnului Judecator pentru a accepta majorarea maririi ... (vezi toată discuția)
model cerere stabilire pensie intretinere major mihalacheandreea19 mihalacheandreea19 Buna ! Parintii mei sunt divortati din anul 2005..eu am ramas la mama si mi`a platit pensia alimentara in continuare chiar daca am facut 18 ani am ramas de ... (vezi toată discuția)