Buna ziua, urmeaza sa inchiriez un magazin mixt si as foarte recunoscator daca mi-ati oferii niste sfaturi...
Stiu ca am nevoie de o contabila care ma va indruma cu toate actele necesare, firma se face cu sediul la mine acasa ca mai apoi sa fac punctul de lucru in locul stabilit.
Magazinul il preiau cu tot mobilierul.
Cat ma va costa casa de marcat, cantar, aparat de cafea, etc.?
Si ce altceva mai trebuie sa fac?
Apelați la serviciile unui consultant (broker) financiar care să vă îndrume și consilieze.
Altfel fără un sprijin de la cineva specializat, riscați să dați faliment.
Dacă chiar doriți sa începeți procedurile, întâi va înregistrați la registrul comerțului o Intreprindere Individuala cu sediul la dumneavoastră acasă.
Apoi încheiați pe Intreprinderea Individuala un contract de inchiriere de preferat pe 3 ani și cu posibilitatea de prelungire automata pe câte 3 ani, dacă nu intervine vreo înțelegere în scris ca act aditional la contract intre dumneavoastră și proprietar cu cel mult 30 de zile de finalul fiecărei perioade. Va ajuta asta la registrul comerțului pentru a nu fi nevoit ca de fiecare data sa mergeți la ei și sa depuneți actele de prelungire a valabilității punctului de lucru.
Și abia cu acel contract de inchiriere va înregistrați la registrul comerțului punctul de lucru.
După ce veți face aceasta veți începe sa faceți contractele pentru utilități, sa va achiziționați casa de marcat (găsiți pe net preturi la datele de marcat sau mergeți la o firma care vinde asa ceva în zona dumneavoastră și vedeți oferte) cumpărături cu factura pe Întreprinderea Individuala pentru amenajarea spațiului, reparații dacă e cazul și la final marfa.