Am o societate comercială. In noiembrie am încheiat un contract cu un furnizor pentru prestare servicii-cu plata integrală in avans. Însă, până în ziua de azi nu mi-a livrat aceste servicii integral (poate un 70% la momentul actual) doar cu țârâita, in mod neprofesionist. In contract era stipulat că în termen de 15 zile îmi sunt livrate aceste servicii. Furnizorul respectiv răspunde la telefon doar cand vrea el. Întrebarea mea, este cum as putea sa procedez in continuare? Nu as vrea sa apelez la instanța, nu știu dacă merită efortul.
Buna seara,
Puneți firma prestatoare in întârziere pentru neîndeplinirea obligațiilor contractuale, printr-o notificare. Solicitați îndeplinirea obligațiilor într-un termen de 5 zile, in caz contrar veti cere rezoluțiunea contractului. Notificarea o veți face prin avocat sau consilierul juridic angajat, daca aveți.
Succes și numai de bine!
Daca respectivul debitor al obligatiei contractuale , in urma notificarii, ramane in pasivitate, va veti adresa instantei de judecata, in vederea raspunderii contractuale.