Bună ziua. Am depus o cerere de continuitate pe post la un liceu și, deși s-a înregistrat la secretariat, directorul nu mi-a dat un răspuns oficial scris, ci doar mi-a transmis verbal ca cererea nu a fost in termenul prevazut. Nu este obligat sa-mi dea un răspuns afirmativ/ negativ?
Autoritățile și instituțiile publice sesizate au obligația să comunice petiționarului, în termen de 30 de zile de la data înregistrării petiției, răspunsul, indiferent dacă soluția este favorabilă sau nefavorabilă.
Mulțumesc. Vă rog să-mi transmiteți dacă sunteți sigur că art. 8 din O.G. nr. 27/2002, se aplică și în instituțiile de învățământ, în tot ce înseamnă etape de mobilitate ale personalului. De obicei în sistemul de învățământ se invocă doar legislația specifică, metodologia.
Resurse umane
floreadantes
lucrez intr-o primarie personal contractual am solicitat conform legi 188/1999 art.2 alin 3, si art 54 transformarea postului din contractual in functionar ... (vezi toată discuția)