DIGI (RCS-RDS) a refuzat să-mi trimită facturi pe hârtie
Când am semnat abonamentul, am bifat pentru a primi facturi electronice. Dar in septembrie anul trecut am trimis o cerere de anulare a facturii electronice si de a-mi trimite factura pe hartie. M-au sunat a doua zi si au incercat tot ce este posibil pentru a ma convinge sa folosesc factura electronica. Oricum am insistat si au convenit ca de luna viitoare imi vor trimite factura pe hartie. Dupa 4 zile am primit un email de la ei in care se spunea ca a fost modificata modalitatea de facturare si de luna viitoare factura va fi trimisa prin posta.
Pana acum, dupa 7 luni, nu am primit nimic de la ei prin posta.
De asemenea, am trimis cerere din nou în noiembrie și martie 2023.
În noiembrie, m-au sunat din nou și mi-au spus că au trimis facturile prin poștă și ar fi trebuit să le primesc și mi-au spus că problema este la posta, nu la ei.
În martie, pur și simplu nu au răspuns.
Din cate am experimentat cu posta romana, nu cred ca problema este la posta. Toate scrisorile ajung întotdeauna fără probleme. Până acum, Digi ar fi trebuit să-mi trimită 6-7 facturi prin poștă, nu e posibil ca toate să se piardă la poșta.
Cred că așa evită să trimită factura prin poștă: pur și simplu nu o trimite, clienții oricum vor descărca factura online sau vor plăti la magazin.
Intrebarile mele:
1. Există vreo lege pe care să o pot folosi pentru a le cere să-mi trimită factura pe hârtie prin posta?
2. De acum înainte nu voi plăti abonamentul dacă nu primesc factura pe hârtie. Și cu siguranță îmi vor suspenda telefonul și internetul. Vreau să știu ce lege pot folosi pentru a depune plângere la ANPC sau instanța de judecată pentru a renunța la taxa de abonament pe care nu am plătit-o când nu primesc facturi.
Știu că unii ar putea spune că facturile electronice sunt mai bune pentru mediu, dar eu le prefer pe cele fizice.