Bună ziua! Anul trecut in luna iulie am fost contactat de cei de la Telekom pt o oferta cu care am fost de acord,telefonic produsul și contractul urmând sa fie trimis prin curier Dpd. În luna martie 2023,pe factura Telekom a aparut un nou abonament.Am sunat la Telekom sa întreb de ce apare un nou abonament,iar ei spunandu-mi ca este produsul achiziționat în data de 13.07.2022. Numai ca firma de curierat NU a venit cu produsul,Nu a ajuns la destinatar.Timp de 7 luni de zile acest abonament nu a fost pe factura Telekom.Am cerut nr de AWB ,dar din păcate nu îl mai au.Am sunat la firma de curierat Dpd,pt a verifica acel AWB sa vad daca produsul a fost returnat furnizorului Telekom sau la însușit altcineva, ,nici aici nu se poate .Îmi cere nr de AWB mesajul primit în data de 13.07.2022.Dar cine păstrează mesaje de 7 luni?Nu am semnat niciun contract ,nu am primit nici produsul, decât am fost de acord telefonic.
Cum procedez în acest caz?Ce ar trebui sa fac?
Multumesc.
Contractul a fost incheiat in baza acordului dv telefonic
Atat operatorul telefonic cat si firma de curierat detin obligatia sa pastreze documentele de scoatere/intrare din gestiune bunuri care au fost comercializate
Da,contractul a fost încheiat telefonic cu acordul meu. Numai că, produsul și cele 2 contracte (1 rămâne la mine și celalalt care tb semnat și trimis către furnizorul de telefonie mobila) nu a ajuns.Faptic nu am primit nimic.
ynocentta a scris:
Contractul a fost incheiat in baza acordului dv telefonic
Atat operatorul telefonic cat si firma de curierat detin obligatia sa pastreze documentele de scoatere/intrare din gestiune bunuri care au fost comercializate