Dupa schimbarea anumitor servicii oferite de catre VDF, in 14 Octombrie '09, am primit in 16 Decembrie '09 un mesaj prin care eram informat sa achit urgent factura restanta de 60,.. ron, pentru numele meu. Am sunat la rel. cu clientii si dupa 40 de min. au spus sa stau linistit ca este o greseala, aceea suma fiind pe un alt cod de client detinut de mine, pe care am avut 2 abonamente, (unul fiind inchis in Oct. 2007, iar cel de al doilea abonament tocmai cel transferasem si am cerut unificarea facturilor in una singura), m-au asigurat ca pana la solutionare nu se vor lua masuri radicale. Pe 29 Dec.'09 alt mesaj prin care ma informau ca imi inchid telefoanele. Iar am sunat, am vorbit cu diversi operatori iar s-a cautat problema si intr-un final cineva a spus ca exista o restanta pe numele meu, dar este pe un cont de client mai vechi si ar fi costul convorbirilor pentru luna Oct.
Pe 04 Ian 2010 am fost la punctul de unde am solicitat modificarile si am achizitionat tel. pe puncte. Iar am fost asigurat ca nu imi vor opri telefoanele.
Si undeva pana pe 10 Ian. 2010, mi-au inchis cele 3 abonamente pe care le detineam. Am cerut factura detaliata, prin care acestia cereau aceea suma. Am primit doar prima pagina unde chiar aparea numele meu si vechiul cod de client, am cerut din nou factura detaliata sa pot vedea numerele spre care s-a sunat, am fost invitat sa-mi fac cont in MY VODAFONE, dar dansii cred ca nu stiu ca daca ai cartela restrictionata nu poti sa faci nimic. Spun ca au inchis abuziv aceste 3 abonamente pentru ca : 1) NU AU EMIS FACTURA PENTRU DIFERENTA DE PLATA A CONVORBIRILOR EFECTUATE IN OCTOMBRIE. 2)NU AU RASPUNS SOLICITARILOR MELE DE-A ARATA FACTURA DETALIATA PENTRU ACEEA PERIOADA. 3) AU EMIS O NOTIFICARE GRESITA, PRIN CARE MI SE CERE EXPRES SA IMI ACHIT RESTANTELE , dar valoare este alta decat ceea pentru care ei au luat aceste decizii, este vorba de factura tel. pentru luna Decembrie si este in valoare de 19.42 ron, factura pe care eu o si achitasem). 4)RESTRICTIONAREA A FOST TOTALA NE-PUTAND SA SOLICIT SERVICIUL DE URGENTA SAU MACAR CONSULTANTA LA REL. CU CLIENTII.
Din pacate isi permit o gramada de porcarii,toate firmele de telefonie.....................mai ales de cind cu moda asta de a se ascunde dupa roboti si robotei,incit te apuca nebunia incercind sa iei legatura cu un operator,ca sa-ti rezolvi problema in timp util si rapid...din pacate - parerea mea - o sesizare la "protectia consumatorului,sau o actiune in instanta (daca merita?)....
Am aflat si eu din interiorul unei firme de telefonie,ca :
-atunci cind suni la un "call center"..sa-ti notezi data,ora si numele operatorului care s-a prezentat la celalalt capat al "firului"......si surpriza ( si pe mine m-a lasat masca) cel ce se prezinta nu-si da numele adevarat..............fapt ce a scos-o din minti pe-o d-ra de la un astfel ce centru,cind am avut o problema si i-am replicat ca nu cred ca este ea...............Si cind te gindesti ca abonamentul e platit in avans,ca la "felinarul rosu"...inti platesti si dupa aia...vezi tu.............
-persoanele ce raspund la aceste centre,sint atit de bine pregatite,incit nu stie stinga ce face dreapta......este adevarat ca se plimba multi prin posturile respective,dar si stresul e pe masura..........dar e generat de companie,care ea genereaza complicatiile ce ne produc batai de cap.................
-am fost sunat in noiembrie 2009 pe mobil,de la un numar cu 021-xxxxxx (necunoscut mie) si la intrebarea unei voci suave,daca eu sint cel pe care-l cauta,am spus nu.........Dupa vreo ora ma pun si sun la acest numar ca sa vad cine si ce vrea............stupoare........robotul imi spune......."numar nealocat" !!!!!!B-)
Ma apuc de cautat si ce aflu ? Diverse firme (banci si nu numai) isi cumpara numere de telefon din oricare sistem local,firma putind fi si din Anglia sau Filipine,numere pe care esti sunat si sub care se ascund aceste"firme" si cind incep incurcaturile constati ca este "numar nealocat".............cauta-i si i-ai la intrebari........e cam prea detot.....B-)X-(
Daca sunteti persoana fizica sesizati Protectia consumatorului. Inaintati-le, in scris cu confirmare de primire sau prin registratura lor cu numar de inregistrare si stampila, o invitatie la conciliere (fixand o data pentru intalnire si o locatie) pentru lamurirea inadvertentelor, in conformitate cu prevederile art. 720 indice 1 C.proc.civ. Dupa 30 zile de la data la care era fixata concilierea, ii actionati in judecata. De preferat este sa consultati un avocat.
Noul tip de telefonie VOIP este mai speciala, ca sa spun asa.
De exemplu:
Eu pe calculator imi instalez o aplicatie VOIP, o configurez cu un furnizor de telefonie voip si obtin un numar de telefon de fix, RO.
Va sun, va injur :) iar dupa aia imi deconectez soft-ul. Cand ma veti suna inapoi, veti primi un mesaj de genul Numar nealocat.
Cam asta se intampla. Puteti merge pe portabilitate.ro si vedeti la ce firma e alocat numarul respectiv.