avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 612 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Carieră tarzie in magistratură!
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Carieră tarzie in magistratură!

Carieră tarzie in magistratură! . Bună ziua ! Intenționez sa-mi reiau studiile universitare la secțiunea Drept. As dori sa știu ce opțiuni as avea deoarece cu toate ca există anumite universități acreditate care oferă opțiunea de a studia de la distanță din cate am aflat materia în cauză se studiază numai la zi . Indicat și constructiv ar fi studiile la zi efectuate intr-o instituție de stat. Ce ar vrea sa stiu e de ordin financir și anume de ce sumă aș avea nevoie pt a acoperi cei 4 ani de studii plus licența. Menționez ca vizavi de studii va trebui sa-mi platesc cazarea și traiul pe perioada studiilor. Intenționez sa strâng suma de € 50.000 plus minus pe o perioda de 2 ani .Mentionez ca am 41 de ani și lucrez ca și Frizer în Irlanda.
Prea tarziu pt a deveni magistrat?
Ultima modificare: Duminică, 14 Mai 2023
Zamolxes, utilizator
Cel mai recent răspuns: Zamolxes , utilizator 20:19, 14 Mai 2023
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util