avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1090 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... Impozit pentru venituri suplimentare
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

Impozit pentru venituri suplimentare

Impozit pentru venituri suplimentare: Am un job full-time in tara, dar recent am inceput sa lucrez ca contractor, part time, cateva ore pe saptamana, pentru cativa bani in plus. Firma este din Irlanda si lunar, as face pana in 2200 RON brut, minim 1500 RON brut. Din moment ce jobul e un fel de freelance, iar firma este din Irlanda, ma intreb daca trebuie completat formularul 212 pentru venituri suplimentare din strainatate, sau daca trebuie completat altul. Vreau sa fiu ok cu taxele, chiar daca nu e vorba de o suma mare de bani.
De asemena, nu gasesc nicaieri informatia asta: cat % din venitul brut lunar/anual este impozitul pentru astfel de venituri?
Orice sfat va fi pretuit. Multumesc anticipat!
Cel mai recent răspuns: Tina Abagiu , utilizator 20:46, 2 Septembrie 2023
Da, în declarația unica la venituri din strainatate.
Multumesc mult pentru raspuns. Declaratia se completeaza anual sau lunar? Daca primesc bani in fiecare luna, trebuie sa completez declaratia in fiecare luna, sau doar o singura data, cumulat, pana pe 25 Mai al anului urmator?
Pana la 25 mai 2024 pentru veniturile aferente anului 2023. Daca aveti si cheltuieli efectuate pentru realizarea acestor venituri le aveti in vedere si pe acestea.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Am un imobil închiriat unei persoane juridice. Lucian 1987 Lucian 1987 Bună seara, Am un imobil închiriat unei persoane juridice. Conform noilor modificări fiscale ( ordonanta 115/2023 -ordonanța \"trenulet\"), impozitul ... (vezi toată discuția)