Buna ziua!
Reprezint o societate in care situatia financiara la acest moment este precara, din cauza unui client care din rea-vointa nu doreste achitarea debitului cu o valoare semnificativ importanta in continuarea activitatii societatii.
Lipsa acestei sume a condus din pacate la imposibilitatea de a plati chiria pentru doua luni a spatiului punctului de lucru, propietarul solicitand rezilierea contractului si cu care noi am fost de acord, suma restanta urmand a fi achitata in perioada urmatoare.
Propietarul desi i s-a adus la cunostinta situatia in care ne aflam, a recurs la publicarea unei recenzii negative adresata pe platforma Google unde societatea este inregistrata in vederea publicitatii serviciilor prestate si alte acuzatii pe adresa de e-mail a societatii( hoti, parveniti, afaceristi de carton, intrare prin efractie in incinta punctului de lucru pentru care exista un contract de inchiriere in derulare), (< Foarte neseriosi !!!!!
Stiu doar sa vorbeasca frumos, se uita foarte mult la filme.
Cu alte cuvinte NU INTRATI CU EI IN COLABORARI.).
Prin publicarea acestei recenzii care nu are legatura cu calitatea serviciilor pe care le efectuam denigreaza imaginea societatii afectand pe viitor incheierea unor posibile colaborari.
Am rugamintea sa ma indrumati care este procedura legala pentru a il determina pe propietar eliminarea acestei recenzii?
În această situație, aveți mai multe opțiuni legale pe care le puteți urma.
1. Raportați recenzia la Google: Google are o politică strictă împotriva recenziilor care conțin limbaj abuziv, hărțuire sau conținut care nu se referă la experiența cu serviciul sau produsul în sine. Puteți să raportați această recenzie și să așteptați ca Google să o revizuiască și să o elimine. Totuși, această procedură poate dura ceva timp și nu este garantată eliminarea recenziei.
2. Solicitare scrisă către proprietar: Puteți să trimiteți o cerere scrisă către proprietarul clădirii, prin intermediul unui avocat, în care să solicitați eliminarea recenziei. În această cerere, puteți să explicați că recenzia afectează afacerea dvs. și că este defăimătoare si este falsă pentru că nu se referă la calitatea serviciilor dvs.. Puteți menționa că, în cazul în care recenzia nu este eliminată, veți lua măsuri legale.
Dilema!!!
ratonu ratat
speta este urmatoarea:
un atasat economic, in virtutea unor relatii de prietenie, mi-a recomandat niste afaceristi din alta tara. Doleanta lui a fost ca o ... (vezi toată discuția)