Buna ziua,
Am incheiat ca si PJ un abonament cu Vodafone in care exista o clauza ce suna in mare cam asa "Vodafone are dreptul de a modifica unilateral contractul cu informarea clientului cu cel putin 30 de zile inainte de operarea modificarii. In aceasta situatie clientul are dreptul la denuntare unilaterala a contractului fara obligatii sau penalizari".
Incerc sa relatez pe scurt, sper sa nu ratez vreun detaliu relevant...
Vodafone a inceput sa emita facturile cu un cuantum marit. Am platit fiecare factura la timpul ei in ideea ca sunt de buna credinta si probabil se va rezolva situatia prin reglare. Le-am facut o sesizare in acest sens insa mi-au dat primul raspuns dupa mai mult de 3 saptamani in care sustin ca "mi s-a trimis sms cu modificare si nu am raspuns si in consecinta s-a operat modificarea de contract". De cateva luni (in care am primit si achitat facturile cu valorea marita) ma tot chinui sa le explic ca nu am primit acel mesaj si nu sunt de acord cu vreo eventuala modificare iar ei imi spun foarte sec ca asa apare in sistem (fara sa imi fi oferit vreo proba in acest sens sau cumva data si ora la care as fi primit presupusul mesaj).
Ma puteti sfatui in aceasta situatie ? ce as putea face?
Fiind vorba de contract ca si PJ banuiesc ca nu e cazul de a putea reclama la ANPC insa se poate oare reclama la ANCOM ? sau altundeva?
ynocentta
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Notificati oficial operatorul d etelefonie mobila cu obligatia comunicarii modificarii clauzelor contractuale -sub sanctiunea obligarii la plata a cheltuielilor aferente solutionarii in instanta
Excrocherie pe sms
dinumarcel
In cursul lunii ianuarie 2012 cand lucram la calculatorul personal am fost ispitit de o reclama cu calculul IQ-ului. Am completat fugitiv reaspunsurile dupa ... (vezi toată discuția)