avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 960 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... buna seara lucrez ca sofer la H.Essers, contract ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

buna seara lucrez ca sofer la H.Essers, contract Belgia, perioada ...

buna seara lucrez ca sofer la H.Essers, contract belgia, perioada nedeterminata. Toate bune până am intrebat dece nu ne sunt platite orele de noapte, weekend, atunci a inceput cosmarul, amenintari, sicanari etc.pot dovedi cu mail uri si poze la transics. Saptamana trecuta am fost chemat la lommel ptr schimbarea camionului, preventiv am dat mesaj ca nici o discutie nu poate avea loc fara prezenta unui avocat, nu sa intamplat nimic.luni primesc pe mail o decizie de incetare a C.M. in care spune ca as fi participat la o discutie unde mi am prezentat demisia, exclus , am mail si mes in care specific exclus demisia. Problema este urmatoarea , nu gasesc un avocat care sa anuleze acest fals in instanță, tuturor le este frica de acest essers.Daca aveti cunostinta de un avocat, va raman indatorat.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 08:01, 1 Iunie 2023

În cazul unui conflict de muncă (de exemplu, dacă munca prestată sau numărul de ore lucrate nu sunt conforme cu cele convenite), lucrătorul se poate adresa Tribunalului privind dreptul muncii: ([ link extern ]

În cazul în care lucrătorul nu este plătit, a lucrat ore suplimentare fără a fi plătit sau nu-i sunt acordate zile libere cu ocazia sărbătorilor legale etc., se poate adresa Serviciului privind Controlul Legislației Sociale: ([ link extern ]

Dacă lucrătorul nu este mulțumit de condițiile de muncă (condiții nesănătoase sau periculoase de muncă, locul este insalubru, prea cald / prea frig etc.), se poate adresa Direcțiilor regionale de control al bunăstării la locul de muncă ([ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură