avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 118 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Noua salarizare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Noua salarizare

Buna ziua sunt asistent medical in Unitatea de Primiri Urgente si am o problema la care sper sa ma puteti ajuta. Am fost incadrat pe post de asistent medical in anul 2007 cu studiile pe care le aveam: studii superioare de scurta durata. Anul trecut am sustinut examenul de licenta prin care studiile mele au devenit studii superioare de lunga durata. In luna noiembrie am primit adeverinta de studii pe care am dus-o directiunii spitalului. Nici pana in ziua de astazi nu mi s-a operat in cartea de munca aceste studii si nici salarizarea aferenta. Drept raspuns verbal la cererea mea (raspuns scris nu am primit), mi s-a aratat faptul ca salariile pentru sectia UPU provin direct de la Ministerul Sanatatii si drept urmare nu mi se poate face marirea. In ceea ce priveste asistentii medicali cu aceleasi studii angajati in alte sectii decat UPU-SMURD acestia au beneficiat de o evaluare prin care li s-au marit salariile. As dori sa stiu ce ar trebui sa fac in continuare. Va multumesc!!!
Ultima modificare: Miercuri, 27 Ianuarie 2010
marius_bucur_ro, utilizator
Cel mai recent răspuns: marius_bucur_ro , utilizator 17:17, 27 Ianuarie 2010
Nu este o obligatie a unitatii sa va promoveze . Problema e ca a procedat altfel cu alti salaiati din alte sectii . Pentru a va promova in studii superioare , unitatea trebuia sa solicite directiei de sanatate publica transformarea postului ocupat de dvs. in asistent medical cu studii superioare . Totusi, nu inteleg cand ati putut finaliza studiile superioare(4 ani) din 2007 si pana in prezent (??!!)
~ Conținut șters la cerere ~
~ Conținut șters la cerere ~