Buna ziua. Va rog frumos sa mă ajutați într-o problema. Am comandat niste mobila executată la comanda. Am încheiat cu firma respectiva un contract de prestari servicii in care sunt prevăzute niste termene, niste penalizări, etc. Ideea este că, a fost livrata 3/4 din mobila, deoarece restul a fost făcută greșit, urmând a fi refăcută. Ce va întreb? Ce cale legală ar trebui sa urmez pt a primii și restul comenzii și eventualele despăgubiri prevăzute în contract din cauza întârzierii finalizării comezii ? Daca este o persoana dispusa sa mă ajute in acest sens. Va mulțumesc.
In prima faza ii notificati ca nu au respectat termenii contractului, nu au livrat marfa la timp, in conditiile din contract... si vreti daune... apoi, daca nu va intelegeti amiabil, cu ajutorul unui avocat mergeti in instanta si cereti daunele din contract...
Notificarea de mai sus o poate face si un avocat, asa poate are mai multa valoare in ochii patronului...
Am înțeles. Va mulțumesc pt răspuns. Am trimis în prima fază o notificare în scris redactată de mine in care am specificat clauzele din contract. Aștept un eventual răspuns sau sa îmi trimită macar restul de mobila. Daca nici așa nu dorește, atunci am să apelez la un avocat in domeniu pt a trimite acea notificare semnata și parafată de către avocat. O rugăminte as avea la utilizatori: îmi puteți recomanda un avocat specializat in acest domeniu? Va mulțumesc. Cu stima.