Va rog sa-mi spuneti ce acte sunt necesare pt obtinerea autorizatiei de functionare, pt o sala de fitness. Sala este pe o suprafata de 1200 m2, in incinta unei foste fabrici de incaltaminte. Vroiam sa stiu daca este necesar sa facem schimbarea destinatiei halei respective, daca avem nevoie de certificat de urbanism sau de expertiza tehnica. Avem f multe aparate de fitness, sala de aerobic, sala de box si kick box.
Rugamintea mea este sa-mi spuneti de unde obtin aceasta autorizatie si ce documnte sunt necesare pt obtinerea ei, daca avem nevoie de autorizatie sanitara, de mediu, de la protectia muncii, daca avem nevoie de aviz de la pompieri sau alte avize.
La infiintarea societatii care are acest obiect de activitate Cod CAEN 9313-Activitati ale centrelor de fitnes, ati depus o declaratie model 2 pe proprie raspundere prin care afirmati ca indepliniti conditiile sanitare, sanitar veterinare, de mediu..., prin care ati solicitat autorizarea functionarii cu acest cod.
Sunt convins ca dvs. cunosteti ce standarde trebuie sa indepliniti pentru a fi un club de fitnes.
Judecatorul delegat v-a autorizat dar declaratia dvs. in copie s-a transmis Autoritatilor competente (sanitare, sanitar-veterinare, de mediu, ITM) care vor veni si vor verifica indeplinirea conditiilor legale. Daca nu le indepliniti, atunci activitatea va fi suspendata pana la remedierea lor.
Bafta!
In cazul in care intr-un centru de fitness va functiona si un bar/cafenea unde se vor prepara freshuri/sandwichuri, am nevoie de un alt cod CAEN sau de alt tip de autorizatie fata de cele prevazute pentru codul CAEN 9313?
Multumesc