avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 504 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Recuperari Telekom pt nimic. Buna ziua, sunt student ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Recuperari Telekom pt nimic. Buna ziua, sunt student la Agronomie ...

Recuperari Telekom pt nimic. Buna ziua, sunt student la Agronomie iar anul trecut am locuit la camin, neavand internet in camera(cablul de internet cum il aveau majoritatea), am decis sa iau un abonament tip Modem Sim ca sa pot avea internet pt examene/invatat, timpul liber ramas. Zis si facut, undeva la 27 de lei pe luna celor de la Telekom, a venit modemul insa internet foarte slab, era mai bun cel de pe cartela pt laptop, faceam hotstop cu telefonul si mergea mai bn, i am sunat le am spus problema insa nimic convingator, am decis ca vreau reziliera contractului insa ma amenintat cu plata a 300+ lei pt rezilierea acestuia, eu decis am scos modemul din priza si nu l am mai folosit, tot primeam facturi in fiecare luna asta fiind 3 luni la rand unde s.au strans 90-100 lei. Am facut plangere la ANPC si n am.primit raspuns(tind sa cred ca a fost o eroare la trimiterea formularului), in prezent am primit fix azi urmatorul mesaj "Buna ziua! Va informam ca debitul de la TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA a fost cesionat catre Kredyt Inkaso.Contactati un reprezentant la 0372309922" , speriat am sunat la ei si le am explicat situatia, nu i.a interesat si mi au spus ca am de plata 450 de lei pt rezilierea automata a contractului altfel voi fi dat in judecata , executat silit. Problema e ca sunt student, am un job part timp si primesc si bursa sociala tot pe card, imi e frica sa raman cu contul bancat oprit fara a mai putea plati taxa facultatii din cauza opririi salariului, ce sa fac?
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 15:47, 8 Iulie 2023