avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 586 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua! Doresc sa ma ajutati cu un raspuns, ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua! Doresc sa ma ajutati cu un raspuns, deoarece nu stiu ...

Buna ziua! Doresc sa ma ajutati cu un raspuns, deoarece nu stiu cum sa gestionez aceasta situatie. Lucrez ca asistent medical intr-un spital, unde fiind angajata pe un compartiment, sunt obligata sa lucrez pe doua (respectiv primiri urgente si sectie, intr-o tura de noapte), din lipsa personalului. Cum se poate sa raspunzi de doua etaje si cum pot rezolva aceasta situatie, avand in vedere ca este peste atributiile mele. Sunt extenuata si simt ca nu pot face fata. Va mulțumesc pentru raspuns!
Ultima modificare: Sâmbătă, 8 Iulie 2023
mscris, utilizator
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 09:17, 15 Iulie 2023
In fisa postului aveti ambele atributii mentionate?
Nu.

Cornel Vasile a scris:

In fisa postului aveti ambele atributii mentionate?

Angajatorul are dreptul sa dea dispozitii cu caracter obligatoriu pentru salariat, sub rezerva legalitatii lor.

Astfel, puteti depune o sesizare in scris la conducere.

De aseemnea, angajatorul are obligatia sa asigure securitatea si sanatatea salariatilor in toate aspectele legate de munca.