avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 261 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Buna ziua, Am achizitionat recent un aer conditionat ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Buna ziua, Am achizitionat recent un aer conditionat care e defect. ...

Buna ziua,

Am achizitionat recent un aer conditionat care e defect. Am achitat si montaj 600 de lei.
Magazinul sustine ca legea returului nu prevede ca AC urile se pot returna. Asta inseamna ca trebuie sa asteptam 14 zile pe canicula pana vine service ul si constata ca e reparabil sau nu.
Si dupa aceea decide daca il returnam sau nu. Pt noi e inacceptabil, vrem sa il returnam si sa fim rambursati. Ideal ar fi sa fim despagubiti si pentru montaj. Montaj pe care mai trebuie sa il facem o data tot pe costul nostru.
Cunoaste cineva aceasta lege a returului daca prevede sau nu asa ceva?
Multumesc
Cel mai recent răspuns: mitabiciclista , utilizator 14:41, 20 Iulie 2023
Buna ziua,

Puteti sa va recuperati anumite sume de bani. Difera un pic, in functie de:
a) ati cumparat online - atunci returul se face obligatoriu daca ati depus o astfel de cerere in maxim 14 zile;
b) ati cumparat de la un magazin fizic - atunci se poate lua o masura reparatorie doar daca produsul este neconform si ati facut o cerere in acest sens in maxim 30 zile. Masura reparatorie poate consta in:
- reparatia sau inlocuirea produsului;
- reducerea pretului cu pastrarea produsului;
- restituirea in intregime a pretului.
Cat priveste restiuirea manoperei, aceasta depinde daca a fost achizitionata de la acelasi vanzator sau nu. In caz afirmativ, manopera poate fi considerat un serviciu acesoriu operatiunii de vanzare-cumparare a produsului de baza, urmand sa preia masura reparatorie la care se va ajunge in privinta obiectului principal.
Ultima modificare: Joi, 20 Iulie 2023
Ana Av. Ranete, Avocat
Pe caniculă programarea montajului poate dura și o lună din cauza solicitărilor foarte multe.Nu vă faceți iluzii.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Produs defect în garanție - cine plătește costurile montarii produsului? ionutvd ionutvd Bună ziua, Lucrez la un magazin online de piese auto și avem următoarea speta: Un client a cumpărat un produs în valoare de 400 lei, iar montajul ... (vezi toată discuția)
Garantie produs cumparat online tdrtdr tdrtdr Buna ziua, Am cumparat un telefon de la un magazin online. L-am primit pe 27 iar acum am observat ca are un defect la camera foto. Nu au trecut nici 48ore de ... (vezi toată discuția)
Refuz returnare produs defect EniMihai EniMihai Buna seara, in data de 10 noiembrie am achizitionat o tableta pe firma de la un magazin de electronice. Am folosit-o o singura zi pentru ca era defecta, nu ... (vezi toată discuția)