Buna!
In luna iunie am fost sa platesc abonamentul TV si am mentionat ca doresc inchiderea acestuia. Doamna mi-a spus ca abia in luna iulie expira abonamentul, sa revin cu echipamentul in iulie si voi face atunci cererea. Cand am revenit in luna iulie mi-a spus ca abonamentul a expirat de fapt in luna iunie si ca s-a prelungit automat si nu mai pot renunta la serviciu timp de un an.
Am incercat de 3 ori sa discut cu ei pentru a afla cum pot inchide abonamentul, dar mi s-a spus de fiecare data ca nu pot face asta pana nu expira din nou. Cum pot proceda? Este legal sa mi se refuze renuntarea la un serviciu de care nu sunt multumita? In contract scrie ca poate inceta contractul " in cazul contractului, mentinut dupa expirarea perioadei minime contractuale, numai dupa achitarea de catre Beneficiar a tuturor obligatiilor asumate prin contract, incluzand dar fara a se limita la plata serviciilor de care beneficiaza;". Ma puteti ajuta cu cateva informatii? Multumesc!
Este un abuz ceea ce au făcut și este și vina d-voastră ca nu ati citit atent contractul pe care-l aveați cu ei unde ati fi găsit informațiile necesare pentru rezilierea la termen . In general se face cerere cu 30 de zile înainte de expirare care se depune direct la operator cu nr de înregistrare sau se trimite prin posta cu confirmare de primire . Acum nu aveți alte soluții decât reclamație la ANPC și acționarea în instanță unde aveți șanse de reușită pentru ca în ultima vreme s-a pus accent pe încetarea abuzurilor de orice fel asupra consumatorilor , furnizorii de servicii fiind pasibili de amenzi foarte mari .
Faceti o cerere cu 30 de zile inainte in care solicitati incetarea a contractului nu se pot opune si nici solicita taxa de reziliere pentru că durata inițială a contractului a expirat.
Puteti face cererea de astazi si in 30 de zile trebuie sa va inceteze contractul asta va scriam si daca solicita taxe suplimentare in afara abonamentului (taxa de reziliere) sau se opun incetarii ii reclamati la ANCOM sau ANPC.