BUNA ZIUA,
IN SITUATIA IN CARE UN FUNCTIONAR PUBLIC ESTE NEMULTUMIT DE NOTA OBTINUTA LA EVALUAREA ANUALA, CARE ESTE PROCEDURA DE URMAT PENTRU A AJUNGE LA INSTANTA?...ADICA, DUPA CE FACE CONTESTATIE LA CONDUCATORUL UNITATII, ACEASTA SE CONSIDERA PLANGERE PREALABILA, DUPA CARE URMEAZA ACTIUNEA IN INSTANTA, SAU EXISTA ALTI PASI DE URMAT?:sorry::-/
H.G. nr.611/2008
"ART. 120
(1) Funcţionarii publici nemulţumiţi de rezultatul evaluării pot să îl conteste la conducătorul autorităţii sau instituţiei publice. Conducătorul autorităţii sau instituţiei publice soluţionează contestaţia pe baza raportului de evaluare şi a referatelor întocmite de către funcţionarul public evaluat, evaluator şi contrasemnatar.
(2) Contestaţia se formulează în termen de 5 zile calendaristice de la luarea la cunoştinţă de către funcţionarul public evaluat a calificativului acordat şi se soluţionează în termen de 15 zile calendaristice de la data expirării termenului de depunere a contestaţiei.
(3) Rezultatul contestaţiei se comunică funcţionarului public în termen de 5 zile calendaristice de la soluţionarea contestaţiei. (4) Funcţionarul public nemulţumit de modul de soluţionare a contestaţiei formulate potrivit alin. (1) se poate adresa instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii.
(5) Funcţionarii publici evaluaţi direct de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice, conform art. 107 alin. (2) lit. d) şi e), nemulţumiţi de rezultatul evaluării, se pot adresa direct instanţei de contencios administrativ, în condiţiile legii."
Deci, cu raspunsul la contestatie, mergeti la instanta de contencios, pentru ca acel raspuns, tine loc de plangere prealabila. Pentru siguranta, puteti adauga, in textul contestatiei fomulate si " considerati prezenta drept plangere prealabila, in condtiile legii nr. 554/2004- Legea contenciosului administrativ".