avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 447 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Decontare cheltuieli pe contractul de comodat auto
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Decontare cheltuieli pe contractul de comodat auto

Buna ziua !
Am si eu o intrebare legata de contractul de comodat intre firma si angajat pe masina personala a angajatului.
Bonurile de combustibil sunt decontate in baza foii de parcurs si tichet.
De doi ani lucrez ca angajat si folosesc masina personala in scopul desfasurarii activitatii pentru firma .
Precizez , firma nu deconteaza decat combustibilul , intretinerea autoturismului si reparatiile le.platesc eu din buzunarul meu.
Intrebare :
S-a defectat autoturismul si reparatia m-a costat 10.000 lei ,bani pe care i-am platit eu !
Firma , in baza contractului de comodat nu are nicio responsabilitate in reparatia autoturismului ?
Multumesc frumos !
Ultima modificare: Sâmbătă, 5 August 2023
george-neagu, moderator
Cel mai recent răspuns: george-neagu , moderator 11:36, 5 August 2023
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Se poate deconta 50% în baza unui decont de cheltuieli aprobat de firma la care atașați documentele justificative (facturi, bonuri fiscale) pentru cheltuielile de reparație, cheltuielile de întreținere și cheltuielile cu piesele de schimb pentru acel auto.
Ultima modificare: Sâmbătă, 5 August 2023
george-neagu, moderator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Deplasari in interes de serviciu cu masina personala-cum se deconteaza? ramo1305 ramo1305 Buna ziua! Apelez la Dvs. toti cei care utilizati forumul Avocatnet.ro pentru a ma ajuta intr-o problema legata de transportul in interes de servici cu ... (vezi toată discuția)
I.i. decontare bonuri de benzina lady34 lady34 daca am contract de comodat pe un autoturism ...in ce conditi pot deconta bonurile de combustibil si intretinerea autoturismului? (vezi toată discuția)