Buna ziua! Am o situatie legata de un produs si garantia comeciala. Am achizionat o geanta in luna mai si abia recent geanta a intrat in posesia mea (a fost livrata la adresa tot in mai). Produsul nu a fost purtat absolut deloc, insa are un defect din fabricatie (pielea pare jupita). Am incercat sa iau legatura cu producatorul sa ii explic ca nu am purtat produsul, este fix cum l-am primit si daca ma poate ajuta cu o solutie. Mi s-a raspuns ca ei fac retur doar in 14 zile si nu pot accepta acum peste 3 luni. Este vreo lege care ma poate ajuta sa nu raman cu pierderea? Multumesc mult!
Garantia curge de la data livrarii (ce s-a intamplat intre mai si august nu intra in competenta vanzatorului). termenul de 14 zile nu are legatura cu garantia, el e prevazut pentru cumparaturile online. din pacate, garantiile pentru bunurile de larg consum (incaltaminte, imbracaminte, marochinarie, etc) este de 30 zile. ramaneti cu pierderea fiindca nu ati reactionat la timp. intre mai si august sunt 3 luni.
Returnare pantof
alex5
buna ziua,
nici nu stiu unde sa incadrez intrebarea aceasta.
am cumparat un pantof acum cateva zile de la un magazin (dar NU online). are defecte in sensul ... (vezi toată discuția)