Bună ziua, Vă rog să îmi spuneți cum se poate remedia o greșeală în evidentele arhivate ale unei Societăți în ce privește încadrarea într-o anumită grupa de munca. Concret: am lucrat ca laborant chimist cca 1 an în gr 2 după care mi s-a schimbat încadrarea la ing chimist, apoi șef comp. Lab chimic și nu mi s-a mai acordat gr 2, eu practic am desfasurat aceeași activitate, în același loc de munca și în aceleași condiții. Va mulțumesc.
Ca sa beneficiati de grupa de munca, indiferent de functia detinuta, trebuia sa fiti nominalizat, anual, de catre angajator, prin decizie interna (cu consemnare obligatorie in carnetul de munca pana in 2011).
Greseala, cum o numiti dvs. se poate remedia doar prin instanta, in conditiile in care depuneti documente justificative (documente de nominalizare locuri de munca in grupa de munca, avize ITM, fisa de post, contract individual de munca, state de plata, determinari de noxe, etc.).
In instanta puteti cere efectuarea unei expertize tehnice judiciare in specializarea protectia muncii. Expertul trebuie sa gaseasca in arhiva firmei, respectivele documente, Nu va poate garanta nimeni, ca veti obtine o hotarare favorabila din partea instantei.