avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 790 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Sunt profesor grad didactic II si am 65 ani. Conform ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Sunt profesor grad didactic II si am 65 ani. Conform noii legi ...

Sunt profesor grad didactic II si am 65 ani. Conform noii legi as putea opta pentru continuarea activitatii ca titular pana la 70 ani. Am inaintat o cerere scolii in acest sens, care mi-a raspuns ca legea 198/2023 va fi aplicabila pentru etapele mobilitatii personalului didactic din an scolar 2024-2025.
Legea se aplica insa din 3 septembrie cu unele exceptii mentionate in Anexa din care acest art. 11 din cap.XVIII nu face parte.Astept raspunsul dvs, Va multumesc.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 12:04, 24 August 2023
Personalul didactic de predare titular din învățământul preuniversitar căruia nu i s-a emis decizia de pensionare poate fi menținut, la cerere, anual, ca titular în funcția didactică, și peste vârsta standard de pensionare, până la vârsta de 70 de ani.

Atentie, sintagma " poate fi mentinut" nu inseamna obligatoriu .... Legea va intra în vigoare la 03 septembrie 2023.
Va multumesc pentru raspuns, dar nedumerirea mea este in legatura cu aplicabilitatea legii. Se aplica incepand cu 3 septembrie, cand incepe noul an scolar, sau nu si atunci raspunsul dat de scoala nu este unul in termeni legali?
Se aplica incepand cu 3 septembrie.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Continuarea activitatii pana la 70 ani pentru cadre didactice Bianca_123 Bianca_123 Sunt cadru didactic și doresc să îmi continui activitatea prin cerere anuală până la vârsta de 70 ani, conform noii legi a învățământului ... (vezi toată discuția)