Buna ziua, vin cu o sesizare, o plangere, o reclamatie, catre marea companie emag
-in data de 22 august.2023 am dat comanda nr.317871508 la un telefon prin pe comanda emag iar, azi 24,august la ora 11, ei ma anunta ca mi-au anulat comanda pe motiv ca nu mai este in stoc;
- iar , in data de 22 august am dat a doua comanda 317872208 pentru al doilea telefon si culmea..azi 24,august la ora 1237, ei ma anunta ca mi-au anulat comanda pe motiv ca nu mai este in stoc;
nu se poate asa ceva ....nu este normal dupa 2 zile eu am cumpărat , am pus in cos si ei dupa 2 zile anuleaza comenzile este un abuz, o hotie, o smecherie....de ce le-au afisat? de ce au pus la vanzare?....doresc cele 2 produse de mine comandate....doresc dreptate, am 2 copii minori si au nevoie. eu am dat comanda pentru ceea ce aveau nu dupa 2 zile sa anulezi.....daca eu cumpar din magazin si ma duc la casa de marcat imi iau produsele din cos? N se poate asa ceva, vreau dreptate si-mi vreau produsele comandate ei sa răspundă pentru greseala lor...doresc sa se remedieze problema urgent
nu este cinstit nu este corect, nu este normal ca dupa 2 zile sa anulezi...la magazin ce cumpar primesc si ei cand vor anuleaza dupa ce comand?
v-ati gandit ca s-ar putea sa nu mai fie pe stoc? de unde nu e nici Dumnezeu nu cere. probabil a fost o promotie, iar promotiile sunt limitate. iar daca prima a fost invalidata, a doua sigur a fost si ea