Buna ziua. In urma cu doua saptamani am fost la un service cu probleme la cutia de viteze, iar service ul a facut costatare ca este convertizorul. Dupa ce a fost schimbat, la o saptamana aveam aceleasi simptome, dar de data asta service ul mi a comunicat ca nu mai este din convertizor ci din cutie, deci practic am schimbat convertizorul degeaba.
Ce actiuni legale pot lua pentru a imi recupera din bani, dat fiind ca dansii au facut constatarea greșită? Mentionez ca am primit factura pentru interventie.
Notificați mai întâi service-ul să vă restituie banii, iar apoi faceți demersuri pentru acționarea lor în judecată. Puteți sesiza și Protecția Consumatorului.
Buna dimineața!
Este important de știut ce defect a avut cutia de viteze si dacă in acest moment funcționează. Dacă din ansamblul pieselor inlocuite face parte și convertizorul, ca procedura de înlocuire din manualul tehnic al producătorului, atunci nu aveți cum sa cereți banii înapoi, întrucât a fost o înlocuire a unei piese care era obligatorie.
Succes și numai de bine!