avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 635 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... Buna ziua. bunica mea fiind singura doreste sa imi ...
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

Buna ziua. bunica mea fiind singura doreste sa imi lase mie apartamentul, ...

Buna ziua. bunica mea.fiind singura doreste sa imi lase mie apartamentul, si nu fii cei ei si respectiv mamei mele , este unic proprietar,problema este ca am fost la un notar si ne-a spus ca trebuie sa ii cumpar eu efectiv ap pe care la evaluat el la 80.000 euro,fiind in Iasi, nu exista o altfel de varianta,eu sunt studenta,de unde naiba scot eu 80.000 euro??? Multumesc anticipat!
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
Atunci încheiați cu bunica un contract de donație.
donatia este atacabila in instanta. fata ei.respectiv mama mea,care nu a contribuit cu nimic la cresterea mea.bunica ma crescut,cu siguranta o sa vrea totul de la mama ei,nu conteaza ca nu ii da niciodata nici un ban...
2 din 3 utilizatori consideră
acest răspuns util
In acest caz, faceți rost de 80.000 euro. Sau de un venit stabil care sa va permită sa o întrețineți pe bunica, cu absolut orice are nevoie, pana la deces.
Ultima modificare: Duminică, 27 August 2023
raluk0207, utilizator
4 din 4 utilizatori consideră
acest răspuns util