avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 895 soluții astăzi

Joi, 6 februarie, are loc evenimentul: AI Act: De la reglementare la implementare - Ghid practic de conformare pentru companii. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Buna ziua. Sunt medic rezident pe medicina de familie, ...
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Buna ziua. Sunt medic rezident pe medicina de familie, Am o experienta ...

Buna ziua.
Sunt medic rezident pe medicina de familie,
Am o experienta de 3 ani in medicina de urgenta ca rezident- specialitate la care am renuntat inainte de a o termina.

Sunt interesata sa ofer cursuri de prim ajutor, printr-un contract de colaborare/firma.
Exista aceasta posibilitate din punct de vedere legal si cum as putea sa o fac?

Precizez ca nu am o specialitate dobandita, momentat fiind in pregatire in reIdentiat.
Va multumesc pentru timpul acordat.
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 04:48, 30 August 2023
Cam greu ..intrucat la absolvirea cursului va trebui eliberate certificate de absolvire.

Trebuie sa detineti certificat de absolvire a unui curs pentru ocupatia “Formator”, cod COR 241205 sau “Formator de formatori”, cod COR 241207 si sa va autorizati ca PFA.
Ultima modificare: Miercuri, 30 August 2023
Cornel Vasile, Consilier juridic

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pfa, am organizat cursuri neacreditate. pot fi anulate facturile pe care le-am emis din acest motiv? pauldorin87 pauldorin87 sunt PFA, cod caen 8559- alte forme de invatamant, diploma formator in urma cu un an am organizat niste cursuri neacreditate, avand ca tema implementarea ... (vezi toată discuția)
Studii medii luminita29 luminita29 Buna ziua. Am o nelamurire....Am un salariat angajat pe functia de lacatus mecanic.cod COR 721410 (nivel pregatire 2 - studii medii) .Are 8 clase si o ... (vezi toată discuția)