Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
La Casa Națională de Pensii nu am trecut informații despre Cartea de Muncă în format electronic. Am sunat dar nici după 26 de minute nu au răspuns. Am trimis un E-mail la Casa județeană de pensii prin care am cerut o rezolvare a situației. Am cartea de muncă în format PDF semnat electronic. Răspunsul pe care l-am primit a fost că , scanarea cărților de muncă s-a făcut până în anul 2010, și că la dosarul de pensie trebuie să prezint cartea de muncă în original și copie. Vă întreb că de ce nu pot avea informații despre cartea de muncă în format electronic? De ce nu este acceptat cartea de muncă în format PDF și semnat electronic ? Aș dorii să știu unde mă pot adresa. Vă Mulțumesc!