Exista procedura pentru aceste cazuri și persoanele care din motive medicale sunt în imposibilitatea de a se deplasa pot solicita lucrătorilor serviciilor publice comunitare de evidență a persoanelor să vină la domiciliul lor pentru derularea procedurii necesare obținerii cărții de identitate sau, cu atăt mai mult, flotant.
georgiana.td
Utilizator 3din 3 utilizatori consideră acest răspuns util
Este necesar ca un membru al familiei sau cel care se îngrijește de persoana nedeplasabilă să se prezinte la Serviciul Evidență Persoane cu toate documentele necesare eliberării vizei, respectiv actul cu care se face dovada proprietății imobilului unde se stabilește reședința, actul de identitate al solicitantului (originale) .La aceste documente se va adauga , în mod obligatoriu, dovada de la medicul de familie sau medicul specialist al solicitantului, care să ateste faptul că persoana este nedeplasabilă (sau certificat de incadrare in grad de handicap) .
Cererea de emitere a vizei de reședință va fi prezentată lucrătorilor de evidența persoanei completată, dar nesemnată de solicitant. Semnarea cererii se va face în fața lucrătorului de evidența persoanei, în momentul predării actului de identitate cu viza aplicată.
După depunerea actelor, la o dată agreată de ambele părți, un lucrător se va deplasa la domiciliul solicitantului.